Monday 9 July 2012

IBLIS / SYAITAN GHAIB & ZAHIR


Iblis itu dari dua...yang ghaib dan yang zahir/manusia.(Minnal jin natiwannas - dari jin dan manusia). Lalu siapakah pula sanggup mengaku bahawa merekalah sebenarnya "Iblis Manusia" itu..??

40 Tanda manusia Iblis ini boleh dikenalpasti dengan jelas nyata seperti sentiasa dibakar panas bahang matahari ke mana sahaja ia pergi/bermusafir/pijak bumi Allah, ditimpa pelbagai penyakit jasad atau kemalangan, tiada tenang jiwa/hati, termasuk akhirnya tertolak di Kaabah/Tanah Suci Makkah(tak layak sebagai Tetamu Allah), dan berakhir dengan pelbagai penyakit jasad dan mati ssuul khotimah.

Ya, Rabbi, jauhilah kami dari golongan tersebut itu. AMIN YA RABBI ALAMIN.


Arwah Tuk kata, "mereka mungkin ada sekitar mu, dan mungkin juga orang-orang yang dok mengaku amat sayangkanmu...sedangkan mu tak sedar..!!" -

Arwah Tuk kata iblis tu dah masuk dalam darah daging anak cucu cicit adam dan hawa ni sejak mereka mula tiba di bumi lagi. Anak iblis telah digulai dan dimakan oleh mereka berdua. Sebab itulah diturunkan pula kitab suci dan para Rasul, Nabi dan Wali bagi menyucikan darah itu. Hanya didunia ini sempat disucikan darah itu dengan ikut semua syarat dan rukunnya(3B-MQTK). Jika telah mati/masuk kubur dan masih belum terbuang darah iblis itu, otomatik haram syurga dan wajib neraka tak kira alim atau jahil dan haram atas semua Bani HAsyim solati mayat/jenazah laknatullah yang bakal dibakar panas bahang matahri di dunia lagi..!!

Moga jenazah kita termasuk yang bakal dipayungi awan-awan redup malaikat Allah. AMIN YA RABBI ALAMIN.

   

1 comment:

  1. salam.apa ye 40 tanda manusia iblis .ada link nya ?

    ReplyDelete